Melekhkn supermommm gecmis olsun canım bidaha dne yarın ama 10 dakikadan sonra ckan sonuca pek inanma
supermommm Biresinti baktım canım gün gün ben en son ikiye düştü hem pazartesi test yaptım hiçbişey çıkmamıştı silik bile
Biresinti supermommm yaa o zaman hayırlı olsun Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsinn bende ilk bu sekilde silik ogrendim 🥰💝🧚♀️
Ozzzzz_ supermommm valla ben hamile olmadığım zaman İnan saatler sonra sonraki gün bile kuruma çizgisi çıkmıyordu hiç inşallah sende gebelik vardır çizgi silik çıktı sanırım sonra kurudu koyulaştı bence 🥰
supermommm Ozzzzz_ inşallah ya düşük oldu adet olmadım içime doğuyor ya inşallah rabbim yüzüme güler pazartesi kan vermeyi düşünüyorm
Ferda_ supermommm ben de aynı durumdayım test yapmak için gün sayıyorum resmen ama zor bekliyorum. Belirtilerin de yanıltmasından korkuyorum. İnşallah hayırlısıyla güzel haber alırsınız 😌
supermommm Ferda_ inşallah canım rabbim herkese versin isteyen herkese rabbim umutlarımızı kırmasın ne zaman oldu senin canım düşüğün
Elifdikel supermommm büyük ihtimalle Pozitif saatler sonra bile olsa çıkmayan testte çıkmıyor çizgi ikinci testi yaptınız mı acaba
Ozzzzz_ supermommm inşallah kuzum Allah bebek isteyen kimsenin kucağını boş bırakmaz inşallah 🤎🙏🏻 Adetime 3 gün var bende beklemedeyim ama umudum yok pek
Ozzzzz_ supermommm 6 gün 5 gün 4 gün kala yaptım hep silik çıktı , geçen ay da böyle hep silik çıktı sonra adet gördüm . Hep silik hiç koyulaşma olmadı bu ay da sanırım kimyasal yaşıyorum o yüzden ümitsizlik