supermommm eğer şu an gebeyseniz pıhtılaşma için kan verseniz de sonuç doğru çıkmayabilir, bu tahlili vermek için beklemeniz doğru olur diyorum. Şu an hamileyseniz ve Allah nasip eder de evladınıza sağlıkla kavuşursanız bu tahlili yaptırmanıza bile gerek kalmaz. Ben eğer pıhtılaşmanız varsa yine aynı şeyi yaşamamanız için tahlil yaptırmanızda fayda olduğunu düşünmüştüm yani tedbir amaçlı. Çünkü bir kere kayıp yaşamak bile psikolojik olarak insanı yoruyor. Siz kürtaj olmamışsınız kendiniz düşürmüşsünüz bu bile rahminizin kürtaj olanlara göre daha çabuk toparlanmasını sağlar. Doktor kontrolüne giderseniz zaten muayene edip toparlanıp toparlanmadığınızı söyler doktor. Siz tekrar gebelik testi yapın ya da yarın kan verin en doğru sonuca böyle ulaşırsınız.