demetmert odalar idare eder ben tek kaldım ama 2 kişi kalmak odada sıkıntı olabilir hemşireler iyi yani özeldeki gibi ilgi alaka beklemeyin devlet sonuçta tedavi saati gelip ilacını yapıp giderlerdi onlarda yogun onlarıda anlamak lazım ben kendimde hemşire oldugumdan çagırmadım bile yapabilicegm şeyleri kendim yaptım kaç haftalıksınız mehmet hocaya bi sorun normal mi gözüküyor dogum berna hocada var ve ben ne zaman gitsem genelde o giriyor ameliyatlara dogumda mehmet hocaya denk gelmek mucize berna hanımda çok ilgiliydi ama benim yatışımı kendisi gerçekleşmişti ama kontorolmü hep mehmet hoca yaptıgı için ister istemez ona karşı ayrı bi güven oluştu bende bide herkes mehmet hpcayı övüyor