Kubra3525 öncelikle çok teşekkür ederim sağolun inşallah sizde sağ Salim alırsınız kucağınıza 🙏🏼 Ben spinal anestezi istiyordum Mehmet hoca genel önermiyorum demişti bana spinal iyi demişti ancak benim biraz sıkıntılı oldu ameliyathanede belimden yapılan iğne uyuşturmadı son anda genel anesteziye çevirdiler çift anestezi almış oldum uyandığımda öyle şiddetli ağrı ile uyanmadım ama boğazımda balgam oluştu oda öksürük yaptı öksürdükçe karnımda ağrı hissettim gelip karnına bastırıyor hemşireler açıkçası o benim için acılı bir olaydı kanama kontrolü yapılıyor daha sonra doktor geldi baktı birde o yaptı aynı işlemi bir gece kaldık hastanede cuma doğum oldu cumartesi sabah çıktık ilk ayağa kalkma zamanı geldiğinde aşırı ağrım vardı çok zor kalktım ama ilerleyen gece saatlerinde de koridor da kendim yürüyüp geldim yani açıkçası ilk yaptıkları her işlem biraz sancılı herşeyden önce şunu belirteyim ne kadar zor diye düşünmeyin benim ağrı eşiğim fazlasıyla düşük parmağımdan kan şekeri bakılırken bile panik olurum ☺️ Dikiş olarak estetik dikiş atıldı ip yok yani hatta evde ilk pansuma yapılırken ailem hiç belli olmuyor dikiş yok gibi dediler ☺️ Doğum gecesi ve ertesi gece ağrılarım oldu 3 günden itibaren bebeğim ile kendim ilgilendim bugün 6 gün ve ben normal hayatıma döndüm iki gün önce hastaneye bebek için kontrole bile gittim ben bu can tatlılığıyla atlattıysam herkes atlatır diye düşünüyorum ☺️ Hastane hakkında tek olumsuz taraf şu o gece nöbetçi olan hemşireler belki şansıma bilmiyorum ama ilgisizlerdi başka bir durum olmadı