Kubra3525 aa asker ya da polis falan mı? Ben memlekette yapicam doğumu. Mecbur önden gidicem mecbur ayrı kalıcaz eşimle. Zaten polislerde 10 gün doğum izni oluyor üstüne de kendi iznini kullanacak eşim mecbur o şekil yapacağız. Burda doğum yapan komserin eşi vardı Mehmet hoca yapmış doğumunu çok memnundu canım. Kızının okul zamanına geliyordu kızım okuldan geri kalır memlekete gidersem demişti o yüzden burda yapmış çokta memnunum demişti kendisi. Hastane olarakta kadın doğum servisin de yattım ben bulantıdan ötürü. Gayet temiz odalar 2 kişilik. tek sıkıntı refakatçi eşin bile olsa almıyorlar maalesef