Gizemlimmio Ben muayeneye gittiğim gün sezaryene alındım.En azından bi tarih verilmiş size ve o tarihe göre hazırlıyorsunuz kendinizi.O kdr çok korkuyordum ki,ameliyathaneye girdiğimde bebeğimi görene kdr ağladım.Ama,arkadaşa katılıyorum iğneyi ben de duymadım,ameliyat esnasında da hiçbir acı hissetmedim.Sonrasında oluyor acı..🤷🏻♀️Ama en çok yürümeyince acı çekiyorsun.Allah yardımcın olsun.Kolay bir doğumun olur İnşaallah🤲🏻