Adaveannesi canım o haftada olan sey sadece gaz mümkünatı yok bebek daha 1 gr gebeliğin en başında adet olmadıgı için gaz sıkıntısı cok oldugu için böyle şişkinlikler cok normal benim de iç karnım dar ve iki gebelikte de 46 kıloyla hamile kaldım ona rağmen ilk oğlumda 18 haftada ikinci oğlumda 14 ten sonra belli olmaya başladı senin haftalarda bende de o şişkinlik vardı ama o şişkinlik zamanla iniyor daha erken yani canım bebeğin kendini belli etmesi için 🥰