Nur_guzel benim kızımda oldu aynı durum. Devlet hastaneleri 41. Hafta dolmadan suni sancı veya sezeryanla doğumu başlatmıyor. Ben de 41 dolana kadar bekledim, özel hastaneye gidip önce suni sancıyla normali deneyip, doğum başlamayınca zorunlu sezeryanla dünyaya getirdim kızımı. Süreç böyle işliyor genelde. Ama şuan çok pişmanım beklediğime, 40. Hafta dolunca doğuma gidebilirdim isteğimle. Dediğiniz gibi ilkinde bilmiyor insan. Beklemek risk barındırıyor bence. Doktorunuzun fikrine güvenin, ben hep sezeryan yaptırmak istiyorlar diyordum, onlar bizim için en doğru olanı istiyor artık böyle düşünüyorum.