Sncr HappyMom 5 haftalık bir anne adayı olarak önümde uzun bir süre var galiba karnımın çıkması cinsiyet öğrenme vs gibi konular için :) Sorduğunuz soruları ben bugün okudum ama şu an bulamıyorum annenin göbeğine göre cinsiyet belirleme diye birsey yokmuş zaten kız yada erkek %50 şans oranı olduğu için tutma ihtimali var demişti bı dr.. bir de annenin aldığı kiloya göre bebeğin kilosu hesaplanmazmis bazı anneler çok kg alıp bebeği zayıf yada normal kg da doğan çok bebek varmış yada tam tersi.. Uzun oldu biraz kusura bakmayın 😊
Sermec27 Canselcannn değil bence ilk oğlum 18 de ikinci oğlum 14 ten itibaren belli olamaya başladı 🥰
Canselcannn Sermec27 Bencede canım hep öyle derler ama çevremde oğlun olanlar erken çıkıyor ya bu karın içinin büyüklüğüne bağlı bence 🙈
Canselcannn Sermec27 aynen öyle canım ben zayıfım erken çıkıyor göbeğim hep😂bide bişey sorucam ilk çocukla aynımı oluyor genelde göbek şişliği yoksa cinsiyetle alakalı mi
Sermec27 Canselcannn benim iki oğlumda da top gibi önde ama ben cok zayıfım yanlardan kılo almam ben ben hep önden cıkar vücut yapımdan dolayı galiba 🥰
Essmt Bende 20 +3 haftalık hamileyim ama göbeğim 7 aylık gibi demek bünyeden bünyeye değişiyor , bide çok hareketli maşallh bazen normal mi diye düşünüyorum ☺️❤️Rabbim herkese sağlıklı gebelikler nasip etsin rabbim olmayanlara da nasip etsin
ykbr Canselcannn kıza benzetti doktor kesin değil ama 14 haftadayız benim akşam yemekten sonra çıkıyor biraz 🤭
Ayse_33gamze Exe benim 3. Aydan sonra bitti bulantılarım şükür karnımda 20. Haftadan sonra belirginleşmeye başladı
Temmuzaski13 HappyMom benim daha 1 bucuk aylik falan biraz gobegim cikmis bu simdi hamile oldum icin deilmi normal gobegimmi😀
Bebekbaylar Nur_guzel bekle canim ben oğlumun birinin41+3te dogurdum birinin40+1 de doktorun bekle dediyse başka sıkıntı yoksa bekle çünkü en güzel kendi sancinla doguyo
beyza2912 Nur_guzel eğer açıklık varsa suni sanci verirler açıklık yoksa suni sancı etki etmiyor boşuna sanci cekersin anlıyacağın canım benim açılmam yoktu vermediler 40+4te sezeryan oldum açılmam olmadi hiç
Nur_guzel beyza2912 sol bacagama kirap giriyo bide sizce doğumu basliyo ilk olduğu için hiç bişey bilmiyorum bı yandan da korkuyorum tam tamına 40 haftasına girdik de 🙏😔