gunesveguney sen de aynı ismi koyarsın canım nolucak hayalini kurduğun isimse neden vazgeciceksin ki . ben artık kürleri takviye ilaçları falan bırakıyorum son bi yeni aldığım macun var onu da almış bulundum onu kullanıcam bu da son artık hiçbiri ise yaramıyor ovulasyon testini de bırakıcam beni değil ama belki de eşimi strese sokuyor hayatıma bakıcam cocuk konusunu kapatıcam bir süre kendimle ilgilenicem