gel_artik_bebegim Dr un bunu diyorsa sen daha ne karalar bağlıyorsun,hamd olsun ki “tüp tek çare” demiyor, sadece kg na bağlıyor, bu çok iyi bi haber, düzelmesi senin elinde.
Doğumdan sonra 105 kg yu gördüm, psikolojim bozuldu rakamı gördüğümde, hayatın kısıtlanıyor, hareketlerin, dedim bu böyle olmayacak diyete başladım, evet zorlandım mı, zorlandım ama benim bunu yapmam lazımdı, dikkat ettimde hamd olsun verdim.
“İyi ki verdim” dedim sonrasında
İnan müthiş rahatlayacaksın, bu yollar zordur, diyeti yaşayan bilir, ama verdiğinde anlayacaksın ne kadar iyi bir şey yaptığını kendine,
Hiç tereddüt etme, bu sabah bismillah de, 3, 4 ay sonra kendine, kendin bile inanamayacaksın:)
Sonrada bebek postunu açtığında bu yazışmamıza “vay be neler atlatmışız” diyeceğiz. Anlaştık mı:)