Ayy kızlarr 3. gün bugün hasta olmadım geçti günümü yani, şimdi burdan görüp denedim köpürdü baya yani değer değmez köpürdü kalktı ama bilemedim 😂 en iyisi pazartesini bekleyip kan vereyim sık tuvalete çıkmadan başka belirtide yok ama bakalım hayırlısı 2 kimyasalım var yine öyle olur diye çekinmiyor değilim 🤦🏼♀️