Fatma4495 balperisi_71 yok başka bişey normaldede iştahlıyımdır ama sanki bide biraz o arttı o kadar başka hiç bişey yok 🤷🏼♀️
Fatma4495 Az önce test yaptım çamaşır suyu baya köpürmüştü ama test negatif çıktı 😕 neyse daha zamanı var demekki
gel_artik_bebegim Mere doğru değil canım ben geçen ay yapmıştım bembeyaz köpük oldu baya ve saatlerce gitmedi köpük ama test yaptım negatifti ve regl olmuştum idrarın ph değeriyle ilgili bence köpürüp kopurmemesi