Aysesss canım bizde şubat sonu mart bası ama sezeryan dedi doktorum şubat sonuna erken dogum riskim var progestan içiyorum sabah sonra magnezyum ilacı magozit içiyorum sonra decavit vitamin ilacı sonra kan ilacı içiyorum gynotardyferon ismi sonra kan sulandırıcı iğnem var en son yine progestan içip günü bitiriyorum 🤰🏼👶🏼✨🤲🏻💙saglıklı sıhhatli kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻 bu kadar ilacı 1 kaybım var tedbir amaçlı kullanıyorum