Benimde doğumum 6 Nisan 🥰 ben malesef çok ilaç ve vitamin kullanıyorum 😒 Pulcet (mide ağrım için) Ferro sanol (demir hapı) Propycil (Tiroid) İmom (omega3) Magosit (magnezyum) Solgar B12 ve D vitamini. Sağlık olsun ne yapalım yeterki bebişim iyi olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻💕