Pelinc Aysesss hamilelikten önce yoktu malesef çıktı bende de. Değerlerim normalde döndü ama yine devam ediyorum ilaca
Aysesss Pelinc gunde kac tane iciyorsun bnm doktorum bıraktırdı tekrar duserse baslayacaktım ama dusmedi cok şükür
ayshoo Aysesss yok canım tek bir ilaç içinde folik asit ve mutlivitamin ek olarak sadece demir ilacı kullanıyorum
Aysesss Hilalsny gynoferon bende kullanıyorım fusya pembesi rengi cok guzel ama kabızlık yapıyor imom omega 3 icin dimi canım icerigine bakarmısın folik asit ne kadar yazıyor
Emine66 Pelinc Ferro sanol ile tiroid.hapini nasıl alıyorsunuz acaba üzerinde Ferro sanolun başka bi ilaçla kullanmayın yaziyo ben yeni başlayacağım doktorum.soylemedi
Pelinc Emine66 bir sakıncası olsaydı doktor yazmazdı diye düşünüyorum. Bu zamana kadar da bir sorun yaşamadım yani
Aysesss Hilalsny evet 1 kapsül icin peki vitamin be kan hapını gunde kac kez iciyorsun hergun içiyormuşun cnm
Aysesss Hilalsny vitamin ve kan olarak birer tane dimi bende unutuyorum bazen sonucta vitamin diye umursamıyom herlde😅
Hilalsny Aysesss evet evet 😂😂 gynoferon kan 1 tane ac karnina imom vitamin 1 tane tok karnina 😂😂 1 ayda bitcek kutuyu 2 ayda bitirdim 😂😂 cok unutuyorum ustelik hatirlatma olmasina ragmen 😂
Susen-merve Aysesss 29+1 gebeyim doktor martin 25 ve 9 Nisan arası bebeği alcakmis. Ben imom omega ve gynoferon kullanıyorum
Aysesss Susen-merve bnm de son 65 kaldı 30 haftalıgım bakalım ne zaman doğacak bebiş bebişim in cantası hazır bnm eksigim var daha bide adı eksik 😅