Ne yazik ki genelde yetiştirilme tarzından dolayı erkekler bu şekilde davranabiliyor. Tasvip etmiyorum ve ne yazık ki benim eşim de böyle. Söyleye söyleye dilimde tüy bitiyor yine de bazı davranışlarını tekrarlıyor. Severek evlenmişsiniz, olay da çok yeni. Bence o da hatasını anlayacaktır. Siz hassas bi dönemdesiniz ama üzülmeyin sabah ola hayrola.