Kubbra Ailenizin yanında eşinize bağırmaniz gerçekten kötü ve kırıcı olmuş. Biraz empati yaparsanız eşinizi anlayabilirsiniz. Belki de gururu kırıldı ve size ters şeyler söylememek kırmamak adına çekip gitti. Özür dileyip gönlünü alabilirsiniz. Kendinizi açıklayıp sinirle yaptığınızı ve yaptığınızin yanlış olduğunu söylerseniz sizi anlayacaktir. Bence eşler ne olursa olsun ailelerinin yanında kendi eşini kırıp rencide etmemeli, sorunları da olsa birbirinin yaninda olmalı bunları evinde halletmeli diye düşünüyorum.