Merhaba bayanlar bi kaç gundur annemler de kalıyorum 1.5 yaşında bir oğlum var 5 haftalık da gebeyim. Kocamla 2.5 senelik evliyiz aşk evlılıgı birbirimizi cok seviyoruz fakat kendisi hıc hayallerimdeki gbı bı baba olmadı yaklasık 3 4 aydr braz braz oğlumla ilgilenmeye basladı oynayıp vakit geçiriyor işte aksamları 1 senede anca söyleye söyleye kafasına Soktum. Neyse bu aksam annemlere oda geldı kalmaya oğlumun inadı tuttu ne uyudu ne sustu saatlerdir ağlıyor ne yapsak durduramadık memeden kesmeye çalıştığım için krize girdi resmen en son aglamaktan kusmaya başladı bnde sinirlendim söylendim bıraz eşim kalktı sıcak yatağından işte sakın ol bagırma cocuga çok yedırıyorsun senn yuzunden dırek byle seyler demeye basladı herzaman cocuk huysuzlannca benı suclar bnde artk taştım bağırdım ona oda esyalarını aldı çekti gttı smdı kaldım annemlern evinde nolcak nasıl gerı dönecek nasıl bı tepki koymalıyım zora gelince çekip gitmek mı erkeklik 2 cocuk olunca napcaz ozaman da mı cekıp gtcek okadr morelım bozuldu ki annemlern yanında hc hoş olmadı…