Mom8 ikicocukannesii 32 de 2900 çok çok önde canım artık bu kadfu önde olması sağlıklı kabul edilmiyor sen neden hala kilo aldıracaksın
ikicocukannesii Mom8 kuzum yanlış yazmışım 1900 yazmak istemiştim aslında farketmedim herkes yadırgadı beni 😊
uykusuzbirben ikicocukannesii eğer bebeğinde şeker problemi yoksa bu kiloyla. bence asıl sen söyle ne yiyip ne içiyorsun? söylede bizde uygulayalm kız😀
ikicocukannesii uykusuzbirben kuzum yanlış yzmışım wllahi linç etcekler beni 🤣 zaten kendim 9 kilo aldım bebişin okdar olması imkansız kendim ufak yapılıyım
asminkubra1991 ikicocukannesii bebeginizin kilosu gayet iyi hatta onde gidiyor daha ne kadar kilo aldirmak istiyosunuz?
Adladl Bence 1900 yazacaktı yanlışlıkla 2900 yazdı. Çünkü benim 32. Haftamda kilosu 1800dü bir hafta geri ama her şeyi normal demişti doktor.
ikicocukannesii Adladl ewet canım heh sonunda biri anlamış wllahi topa tuttular beni kilolu olsa niye daha fazla kilo aldırmak istiyeyim
Ozlmknr ikicocukannesii Bebeğinin kilosu çok önde. Aksine kan şekerini takip ettir. İri bebek sağlıklı bebek demek değil, yanlis algıya kapılmissin.
ikicocukannesii Ozlmknr canım yanlış yazmışım çok şükür şekerim yok 1900 yazdım sandım herkes yadırgamış yeni farkettim
Hlymstf Canım ya ben Çarşamba günü hastane ye gittim bebeğim 17 haftalık kilosu 163 gram boyu 63 cm iyimi 16 haftalıkken 140 gramdi sizce kilosu az deilmi
C_E ikicocukannesii bende 32. Haftamdayim 1800 gramdı bence gayet iyi bebegin kilosu exstra birşey yapmanıza gerek yokki
Ozgulos Ben 32+0 da gittim bebeğimiz 2300 gr dı, bebeğimiz gelişim olarak iki hafta önde gidiyor, doktorum her gittiğimde az ye diyet yap, hamur işi yeme, ekmek, şerbetli tatlılar yeme diyor, sanırım yanlışlıkla 2900 yazdı hanımefendi
Zafsim0801 ikicocukannesii ne kadar olmasini istıyorsun canım mansalllah daha ne olabılır biraz şükür diyelim lütfen
Mumsyyy Ben 36 haftada 2750 gr cikti, 2950 olmasi gerekiyormus normalde, aslinda hep haftayla uyumlu gidiyorduk ama bu hafta 200 gr az cikti, boyu uzun haftasina gore. Minyon ama saglikli bir bebek dedi doktor.
Ayseguldt ikicocukannesii 32+3 de 1991 gramdı benim doktorum çok iyi dedi sizin bi kilo fazla doktorunuz zayıf mı dedi ?
Mom-2 ikicocukannesii ha anladım canım genede çok kasma doktorun zayıf geri derdi zaten her bebek bir olmuyor çünki ama genede şöyle sıralayım en başta kaşar peynir avakado hele hele ballı süt ceviz muz haşlanmış yumurta bunlar gerçekten çok kilo aldırıyor genede sağlıklı olsun minik en başta o önemli