ikicocukannesii 32 de 1800 dü benim bebeğimde normal yemeye devam ettim 36 dan sonra zaten çok artıyor kilo alımları. 300-400 gram alabiliyolar. Doktorum yumurta kaşar, süt, yoğurt, ceviz , badem ve muz önerdi kilosunu aldı şimdi 3200 oldu 38 haftadayız. Sadece ufak bir bilgi muzu ben çok severim 2-3 tane yerdim fakat doktorun en önemli uyarısı kabızlık yapabilir dedi. Muz yiyorsan mutlaka bir tanede armut ye dengeliyor ve kabızlık sorunu yaşamıyorsun.