ZeyAk @Azraamine 38+1 bizim de. 2. Doğumum olacak inşallah sezaryen zaten🙏 Cumartesi günü netleşecek günü önümüzdeki hafta için. sağlıkla gelsin güzel yavrularımız😍
Azraamine nisotti ay hadi hayırlısı bende epudurali istiyorum 🙊bi tek hurma ılık duş ve yürüyüş yapıyorum🥰
Papatya0605 Tugce6374 38+2 olduk bizde sızılar mnik minik kramplar başladı ama tık yok gelmesini bekliyorum artık
asenatrk Azraamine 31+6 günler geçmiyo 🤦🏼♀️ Kasıklarım çok ağrıyo bacaklarıma vuruyor ağrısı erken doğum olabilir mi sizce
Begm Azraamine 38+1 yalancı sancim çok belim çok ağrıyor tüm kemiklerim szliyor doktor 3cm açıklık var dedi bakalim nzmn doğacak oglusum💙🤰🤲
Alps 38+3 sadece halsizlik ve batma hissi var o da yürürken arada bir oluyor 😄 kocaman oldu hâlâ aynı korku , hareket etti mi acaba bugün diye 😊 doğana kadar böyle.. Allah sağlık versin