38+1 olduk ,sancilarim ara ara geliyor ama doktorum bu hafta gelcegini sanmiyorum dedi 😅 hayirlisi artik 🎈 heyecanla bekliyoruz..doktorum tam bir normal dogum sevdalisi..42 ye kadar bekletcek diye korkuyorum😅 pilates,hurma,ananas… inanip inanmadigim ne varsa bu hafta yapmaya basladim korkudan😅😂