istanbul3434 Azraamine 37+2 olduk heyecanla gunleri sayiyoruz. Son 3 gundur gun icinde bi 5-10 kez duzensiz olarak karnim sertlesiyor bebek toplaniyor. Benim gibi olan var mi? Yarin doktora da gidicem zaten muayenem var ama merak ettim sizde durumlar nasil
Elifhiranur Bizde hayırlısıyla 38+1 deyiz ikinci kızımı bekliyoruz. Ara ara sancılarım oluyo. Bekliyoruz hayırlısıyla:)