Yrnokty53 normalde özel hastanelerde o anda konuşa konuşa anlattıkları için uzadığını düşünüyorım şurası beyni vs diye ben de üniversite hastanesine gittim oradaki cihazı ve hocasını tavsiye ettiler doktorumda oraya gidebilirsin dedi diye ordan randevu aldım benim hastanemde radyoloji bakıyordu o yüzden özel olmasına rağmen istemedim üniversitede hocaya özel muayene gittim 10 dk sürdü ama içim rahat çıktım zaten hiç konuşmadan direk ölçümlere başlıyor bütün hepsini konsantre ölçtü en son sonuçları verdi ve Bizi bilgilendirdi tek tek yaptığı işlemleri anlatsa o da 40 dk sürer lakin öyle Bi zamanları yok üniversite hocalarının. Hiç bir zaman parasında olmadım muayenenin ama sırf orayı tavsiye ettiler doktorumda hocayı tanıdığı için perinatoloji olduğu için ben de öyle Bi tercih yaptım.