kader_ozol Busra3509 bebiş büyüyor sizin karnınızda geriliyor dolayısıyla büyürken organlar olduğu yerde daralabiliyor buda nefes darlıgına yol açiyor endişelenme daha yaşayacaksın bu nedeni🙈🙏🏻
Busra3509 kader_ozol tesekkür ederim Ama gerçek den zor ya bu haftalar böle ise ilerife nasıl olur diye düsünüyorm 😊🦋
Minigim20 Busra3509 canım benim böyle oluyor nedeni ne anlamıyorum bende 29 haftaligim o an bayılacak gibi oluyorum bazen eşim yokken falan da oluyor çok korkuyorum doktoruma danışmayi düşünüyorum bende bu durumu
Busra3509 Minigim20 bende tek kalınca daha cok korkuyorum gercekten Kalbim de cok sıkısıyor o an nabzım yükselior😟😟
Busra3509 NilayRuya kardiyolojiye daha once gitmistim Sinüs taşikardisi dedi. Hamileyken carpıntı cok olır dedi. Ama nabzım yüksek sürekli yüksek 😟 Yani 20 haftamdaym 2 aydır böle. Smdiden böle ise ileride nasıl gecer günler agırlasınca bilmiyorum 😟
NilayRuya Busra3509 ben de gittim geçen hafta nabzın 160lari geçerse ayakların siserse aşırı nefes darlığın olursa ihtiyaçlarını karşılayamayacak kadar o zaman gel dedi sen bence yine git
Busra3509 Aselinannesi12345 o haftalar da olsam dicemki agırlasrm ama ben daha 20. Haftada böleym 😟😟 carpıntım vae sürekli nefes nefeseyim
NilayRuya Busra3509 kız beni tanımadın mı ya kullanıcı adı değiştim 😁 her kalp çarpıntısı postu altında karşılaşıyorduk ya😁
Hlme-26 Busra3509 kesinlikle çok zor birde ilerleyen haftalarda mideye baskı olduğu için dahada zor ama olsun çok şükür bunada 🙏🏻🙂
Mutiess Busra3509 Bende 21 haftalığım aynı şekilde bende öyle oluyorum sanki atlı koşturmuş da yorulmuşum gibi
Busra3509 Mutiess bende sürekli nabzm yüksek. Kalbim agzımda atıyor. Nefes alamamakdan boguldum. Daraltı basıyooor 😟😟 nabzımı ölcyom tansiyon aleti ile sürekli 140.150 🤔
Mutiess Busra3509 Bende öyleyim normal olduğunu söylüyorlar oturduğum yerden bile öyle rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻