Busra3509 NilayRuya ben hala kurtulamadm bundan ya. Perisan ediyor beni resmen Bi bu bi gecmeyen bas agrısı. Perisan ediyor beni. 😟 İlac da kullanmıyorum hic. Bu sekilde dayanmak zor oluyor 😟😟
NilayRuya Busra3509 inşallah bir an önce geçer de rahatlarsın canım ya😔 ben de bugün detaylı ultrason a girdim normalde uygulamaya göre 23+4tum ama geç döllenme olmuş 22+4 çıktım 🤦🤭
Busra3509 NilayRuya olsun saglıklı olsunda gerisi önemli değil Haftalar ilerledikce korkuyorum ben dogum korkusu cok bende yaaa🤔
Deniz1634 Seda-34 benimde mesela kan değerlerim gayet çok güzel çıktı ama hala nefes darlığı ve çarpıntı çekiyorum daha 27 haftalık olduk daha da çok var Allah’ım yardımcımız olsun insallah
NilayRuya Busra3509 o bende de var canım ilk doğum benimde nasıl olacak ne yaşayacağım bilmiyorum ister istemez korkuyorum
Mutiess Busra3509 Bende öyleyim normal olduğunu söylüyorlar oturduğum yerden bile öyle rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Hlme-26 Busra3509 kesinlikle çok zor birde ilerleyen haftalarda mideye baskı olduğu için dahada zor ama olsun çok şükür bunada 🙏🏻🙂
Rukiye____ Busra3509 32 haftadayiz benim nefes darligim çok oluyor afedersin ama kusarken resmen nefes hiç alamıyorum kitlenip kalıyorum resmen bogluyor gibi oluyorum
yusufbebekk447 Busra3509 benim de 25 dem sonra başladı ve kusura bakma ama giderek artıyor biraz hareket etsen nefes nefesesin.Uyurken boğulur gibi oluyor .Hamilelikten önceki normal hayat nasıldı acaba çok merak ediyorum. Unuttum normal olmayı 😖😖😖