Melike2 Evet canım normal istiyorum bebeğim de baş aşağı pozisyonda yarın kontrolüm var benimde çatı muayenesi olcam öylelikle belli olcak benimde eğer normal e müsait değilse sezeryan için gün verir heralde bana da 😌 bende çok heycanlıyım valla kilosu falan nasıl iyi mi 🥰