civcivimm_ 14 🥺 şuan nts ye bağlıyım şişko oğlum 3800 çıktı normal doğum hayallerim hayal oluyor sanırım 🤷♀️ Birazdan çatı muayenesi olacağım bakalım neler olucak 😢 kendimi normale alıştırmıştım aslında sağlıklı doğsun sıkıntı yok da bilmiyorum üzüldüm