Uygur Selam canım. Korkacak bir şey yoktur . Arkadaşın da dediği gibi bebek çok küçük olduğundan bu dalgayı vermek zararlı olabiliyor . Bazı doktorlar 2,3 Aydan sonra da dinletiyor . Benim doktorumda çok taraftar değil dinletmeye. Ama çok şükür duyduk. İnşallah seninde bir sıkıntı olmadan bebeğinin kalp atışlarını duyacaksın 🙏🏻🙏🏻❤