Merhaba sürekli tedirgin yazıyorum soruyprum ama tedirgin oluyorum ... geçen hafta çarşamba günü doktora gittik kesemizi gördük doktorumuz yolk saçını gördüğünüde söyledi ... kalp atışı için vajinal ultrasonla duyulabilceğini yada dobler ile duyabilceğini ama gerek olmadıgını 10 gün sonra gelmem gerektiğini söyledi ... yarın kontrole gidicem ama cok endişeleniyorum kalp atışını duyabilirim değil mi 😞😞