svksym nasıl bir iklimde yaşadığınız da onemli , bence iki tane hastane çıkışı onun dışında 5 tane alt üst şeklinde alsanız başlangıç olarak iyi, inşallah çok kusan bir bebek olmaz yoksa daha çok lazım olur. Çoğunluğu 6-9 kullandık biz, bu arada benimde temmuzda ikinci bebegim dogacak inşallah