Mnevvr53 burada bir hanım beni bilgilendirdi sağolsun, bizim giydiğimizden bir kat fazla giydirmek yetiyormuş. Ben de hastane çıkışlarını uzun kollu alayım, sonrası için de bol bol kısa kol zıbın çorap alırım diye düşündüm. Üşütmeyelim derken pişik olmasın bebişlerimiz 🤭