svksym Merhaba nasil gidiyor alışverişe başladınız mı? Ben daha hiçbir şey almadan bir sürü hediye geldi :) Kıyafet konusunda bilginize ihtiyacım var yaz bebeği olacağı için neler alsam doğru olur tecrübeli annelerimizin fikirlerine ihtiyacım var. Sanırım bebeģim biraz da uzun doğacak gibi şimdiden 18 cm (babamız uzun) 0 3 çok almayayım diyorum ama 3 6 ay da çok mu buyuk kalir içinde bilemedim.
Fatma12345 svksym 0.3 alacaksanız da çok bişey almayın 40 çıktıktan sonra olmuyor bidaha bebekler çabuk büyüyor 3.6 daha ideal
HavvaMerve svksym Bizde 15’ile 25’i arası ikinci hamileliğim ☺️ Kızımın boyu uzundu bu da öyle gibi kısa boylu pek kimse yok aile de genellikle 3-6 ay alacağım gibi
baby_mama Ben daha başlamadım, ufaktan bakıyorum ama kafam çok karışıyor. Yazın doğacak ama yine de üşür mü uzun kollu mu alayım kısa kollu mu, 0 3 ay mı alsam 3 6 mı bilemiyorum 🙄 ben de burada durayım belki fikir veren olur
Kadze baby_mama yazın kendin nasıl giyiniyorsan bebeği bir kat fazladan giydireceksineoyle hesapla yani yine yarım kol zıbın vs al uzun kollu da al zaten Yenidoğan takımların üstünde uzun kollu şu oluyor sonra zaten üç aydan sonrası kış ayı olacak çok yazlık alma ama kalın kalın da giyidrmezsin öyle düşün kendinden bir kat fazla diye hesap et
Mnevvr53 baby_mama ayni sorunu bende yasiyorum ama sey düsünüyorum bi yazlik tulumlar oluyorya onlardan almayi dusunuyorum
nurdane3504 Miumiu benimde 16si falan bı hafta sonra tulum al dedi bı arkadaşım oda geçen sene yazın doğum yapmıştı tabi 0-3 çok değil de 3-6 daha çok giyilir demişti bı buçuk aydan sonra yani ona göre hesap edip almak gerekiyor sanırım bende kararsızım Şubat sonu gibi alma istiyorum birşeyler siz neler almayı düşünüyorsunuz
nurdane3504 plakayerli Aynen bizede genelde doğumdan sonra getirirler bu sene de pandemi var bakalım nasıl olacak
svksym plakayerli ufak tefek şeyler geldi ilk ayakkabısı yastık toka oyuncak patik yelek bu tarz şeyler geldi o da annem ablam yengem en yakınlarım benden daha çok hevesliler :)
Miumiu nurdane3504 Kuzucum ben ufak tefek tulum vs aldım ama cinsiyetimiz kesin olmadığı için alışverişe çıkamıyordum. Bu hafta doktorumuz %80 erkek diyince yarın bir e bebek yapmayı düşünüyorum😅 Arkadaşlarım da 0-3 4-5 tulum yeter diyorlar. Genelde 3-6 ve 6-9 al diyorlar. Ben de genelde 3-6 ay uzun kollu bodyler aldım malum kışa giricek o dönemler🤷🏼♀️
plakayerli nurdane3504 evet o yüzden benim de çok beklentim yok ama buradan okuyorum insanların en azından ailesi doğmadan bişeyler alıyo bizde acaba öyle bi adet yok mu haberim de yok
duyguluanneee Ben de bebeklere ne giydirilir inanın hiç bilmiyorum Allah kısmet ederse Haziran sonu Temmuz başı gibi görünüyor ama bebekler yazın ne giyer bilenler yazabilir mi sorduklarım hep gömlek gibi olan zıbınlardan giyiyor diyorlar ama bilemedim Antalya yazın çok sıcak oluyor ama klima da çalışıyor ona göre mi giydirmek gerek çok karışık 😳
nurdane3504 duyguluanneee yani eğer klima çalışırsa uzun kollu ince tulumlardan olabilir ama eğer klima açılmazsa ve çok sıcak olursa tek zıbın bence benimde temmuz ona göre de alışveriş yapmak istiyorum 1-3 mü 3-6 mı alınır daha çok gibi sorular
Raymalifalitiko duyguluanneee Bende istanbuldayim bulunduğumuz yerler hem sıcak hem nemli oldugu icin bebeklerde isilik olma olasılığı artıyor.. Ben genelde kolsuz zibin üzerine de kısa kullu tulum giydiririm diyorum ama üşür mu ki 🤔
nrg4958 duyguluanneee ben de antalyadayom aynı şeyi düşünüyorum şimdiden 😄 klima mecbur çalışcak evde sürekli kısa kollu body üzerne ince pamuklu tulum mantıklı gibi geldi bana ama tecrübelilere sormak lazım
nurdane3504 Miumiu evet 3-6 artık kışa denk geliyor lcwden çok uygun takımlar var bakın derim orada da çok güzel tulumlar var sepete ekledim bende ama beklemedeyim😄😅
Miumiu nurdane3504 Evett Lcw de çok güzel ama cinsiyet değişir mi korkusu hala var bende bir rahat alışveriş yapamadım😅 Sizin belli mii
Yasellaaa Ay bende burda belliyim Temmuz 12 de hesaplamaya göre benimde ilk gebeliğim ve etrafımda bile bebeği olan biri olmadı çok acemiyim 😌
nurdane3504 Yasellaaa benimde var oluyor ama nedense hep kış bebekleri ya yaz için olan çok az kişi var bilgi alıcam artık bende
nurdane3504 Miumiu bana da doktor büyük ihtimal erkek dedi bidahaki ay kontrolüde de erkek derse direk alıcam herşeyi ben çok mavili seçmedim mesela kıza da giydirilir daha çok unisex şeyler seviyorum lcwde çok güzel şeyler var cidden tavsiye ederim bende çok araştırdım e bebek cıvıl falan hepsine bakıyorum
Miumiu nurdane3504 Aynen en mantıklısı detaylı usg ye kadar unisex şeyler almak ama insan merak ediyor işte😂 Lcw ye iyice bakayım kuzucum ben de bir süre daha yeşil sarı tonlarında devam edicez🤷🏼♀️😂
Gamzeakd svksym ilk oğlumu temmuzda doğurdum . İkincide temmuzda 🥰 yaz çocuğu hakkında baya tecrübe edindim 😅 ilk doğduğu zaman 1 ay kadar uzun kollu giydirmiştik . Çünkü bebekler bizim gibi değil agustos gibi sadece kısa kollu çıtçıtlı zıbın giydiyordum ayagına da bir çorap yeterli oluyordu. İri bebek değilse 0 3 ay 1 ay falan giymişti oğlum . Hatta az aldığım için pişman olmuştum çünkü çok kirleniyo üstleri kusuyolar falan zırt pırt üst değiştiriyodum ben . Bu sefer baya almayı düşünüyorum 🌺
nurdane3504 Miumiu çok güzel şeyler gördüm bende organik olanlar var yeni çıkmış bakabilirsiniz buradan foto atmak zor oluyor sanırım size de atayım dedim ama