Tpck 19+6. İlk gebeliğim, tahmini doğum 17 Haziran. Mustafa’mız gelecek Allah kısmet ederse 😇 49’la hamile kaldım şu an 53’e yaklaştım. Göğüs uçlarım çok kaşınıyor. Atletimi değişirken küçük sarı lekeler fark ettim. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Momdlvn Emnemrahf Bunu takip edicez birlikte dedi kontrollere gittikçe bir de şeker yüklemesi kesin yapalım dedi🤷♀️
MKrasnic Burcuckmk günde bir kaç kez hissediyorum , bazen çok hissediyorum bazen hissetmiyorum. Pıt pıtlar halinde hissediyorum , ayaktayken değil o da sırt üstü uzandığımda
Krizantem_ MKrasnic Amin inşallah 🤲 genel de erkek bebekler anneye benzer diyorlar sizin Bebeğiniz de erkek mi 😄
Busra3509 MKrasnic allah razı olsun sizede insallah ❤️🌹😊 nabzın sürekli yüksek atıyor cok korkuyorım böle olunca. Carpıntı çok olyo
Busra3509 2_pamukannesii doktor hamilelikte olur dedi bana. Brnim nabzım 130.140 cıkıyor ölcünce Agzımda atıyor nabzım resmen Vucut daha fazka kan pompalıyorms
ilayda-123 Ozge20ulu ben dün oldum kol ağrım var allahtan işimi gücümü halletmiştim kolum çalışmıyor çünkü 2 gündür😓
Ozge20ulu ilayda-123 bende sabah yaptırdım bişey yoktu ama kolumun üstüne uyuya kalmışım biraz ağrıyo ebe çok ağrın olursa parol alabilirsindedi
ilayda-123 Ozge20ulu ikinci günümde daha kötü oldum ben herkeste farklı oluyormuş etkisi çok geçmiş olsun parol içeceğim ben de geceye doğru uyuyabilmek için.
Minigimibeklerken1 MKrasnic suan 19+6 dayız tahmini doğum 17 haziran bakalim kizcemiz ne zaman gelmeyi seçecek 17 haftalikken 240 gram 19 cm idi 22 de çağırdı tekrar kontrole