Krizantem_ ayy bizim de 18. Haftadan bir fotoğrafımız var, çene burun dudak aynı ben. Görümcemler filan da herkes bana benzetti. ( eşimin tarafında genetik herkes kendilerine benzer ) o yüzden zafer kazanmış gibiyim 🙈🙈🙈😁 yarını merakla bekliyorum , bakalım doktorumuz ilk çocuklar genelde babaya benzer demişti. Bizimki bana benzemeye devam edecek mi 😍 hayırlı olsun rabbim kucağımıza almayı nasip etsin