Merhaba taze anne adayları😂taze dedim çünkü benim 3. Gebeliğim abla 20 abi de 15 yaşına girdi sürpriz bebek yani 18+3 olduk bugün minnak oğluşumla Haziran 27gibi tahmin ediyorum tabi dr ne diyecek bilmiyorum detaylıya şubat 19da girecem inşallah ben riskli gebe olduğum için özel prof a gidiyorum muayenehanesinde çekiyormuş detaylı usg ama fiyat konuşmadık dün rahatsızlandım acile gittim böbrek taşı yada kumu düşürüyorsun ama yapılacak bişey yok dediler kadın doğum dr da bebeğe baktı bi sorun yok dedi 280gr olmuş 💓🤷♀️İyimi kötümü bilmiyorum tabi ben çok ara verdiğim için evde bebekle ilgili hiçbir şey yok sıfırdan alıyorum sanki bide ilk çocuk gibi oldu bize 😂iki tane tam set hastane çıkışı iki tane beşli hastane çıkışı ebebekte indirim vardı ordan da zıbın ve iki battaniye aldım bi kaç tulum çorap aldım şimdilik 💴🙈kendime de lohusa pijaması ve gecelikler aldım benimkiler bitti ama daha beşikti arabaydı onlar için bekliyorum biraz daha🤷♀️Kilo işine gelince 57ile hamile kaldım bugün 67yim biraz ilk ay hızlı kilo aldım çünkü kullandığım migren ve şeker ilacını bıraktım ve sigarayı da bunlar kilo verdiriyordu ilaçlarım yani ilk ayda beş kilo aldım şimdi yavaşladık artık veririz sonra bebişler sağlıklı olsun da haaa bu arada kendim iki yelek bir de hırka ördüm🙋♀️🤗kendinize iyi bakın😘😘