Sareeslem16 Sehermahsum7321 Raabim yardımcın olsun İnşaAlalh bizlere de çok dua et tüm hamilelere ☺️ Rabbim seni Bi avazda doğurtsun inşaAllah. Durumun nasıl?
Sareeslem16 Satilmis-eymen hakkımızda hayırlısı öyle ya da böyle dünyaya gelicekler Allahın izniyle ☺
Sareeslem16 Semazrl yaa Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah. Umarım siz de ben de buradaki tüm hamileler de suni sancıyla gerek kalmadan Bi avazda doğururuz 🤲☺️
E_A1121 Sareeslem16 yaptım canım persembe sancılarım gelmeye basladı cuma öğlen doğum yaptım şimdi bebişimi uyutuyorum
Sareeslem16 E_A1121 gözün aydın canım darısı başımıza artık. Bnm de nişanım geldi 1 cm açılmam var ama sancı düzensiz az
Satilmis-eymen defnekokulum_ normal doğum mu yaptınız iyisinizdir smdi inşallah 🤲 benimde dün akşamdan beri ağrılarım var belim.kasiklarimda
defnekokulum_ Satilmis-eymen evet canım normal elleriyle geldiği içim biraz yırtılmam oldu ama gayet iyiyim mimigim yanımda
Satilmis-eymen defnekokulum_ bende dün gece sancimla acile geldim ama.bebegin kalp atışları baya düştü dediler apar topar sezeryana aldılar ama şükürler olsun şuan sağlımiz yerinde