Sareeslem16 E_A1121 gözün aydın canım darısı başımıza artık. Bnm de nişanım geldi 1 cm açılmam var ama sancı düzensiz az
E_A1121 Sareeslem16 benmde basta öyleydi canım nişanım devamlı geldi benm azar azar leke leke 15 dk 10 dk 20 dk düzensiz basladı sancılar 1 gün öyle gecti allah rahat doğum nasip etsin sağlıkla kucagına alırsın inşallah yavrunu canım haber et durumunu🌼
Fatma66 41+6 yız rekora koşuyoruz gecikmeler gecikmeler 2 cm açılma var ama ne ağrı ne sancı yattığım gibi kalkıyorum nolacak hiç bilmiyorum şuraya doğum hikayesi atmak nasip olur mu ya 🙈🙈 doğurdun mı mesajlarından aramalarından sıkılanlar derneğiyim.