sue92 Sareeslem16 evet geçti o günden sonra ama ara ara yokluyor artık 38+6′yım bugün. Normal diye düşünüyorum.
Satilmis-eymen Sareeslem16 bizde 40+2 olduk bugün gerçekten bebeklerin gelecekleri yok suni sancıdan korkuyorum 🤷♂️
Sehermahsum7321 Satilmis-eymen bn 40+3 oldum bebeğin geleceği yok hastane geldim yatışım yapıldı ama hastaneden de tık yok
akdemirnurcan Sehermahsum7321 bana da doktor 40+3 de gelmezse suni sancı verceZ dedi açılmanız oldu mu
Sehermahsum7321 Sareeslem16 bilmiyorum sabahtan beri yatışım yapıldı gelip bakan da yok ve bebek hareketlerinde biraz azalma olduğu içinde yatış yapıldı
Satilmis-eymen Sehermahsum7321 allahim darda koymasın seni ve şuan bebek bekleyen herkezi çabucak kurtul inşallah 🤲
Birmelekannesi27 Jdiebsh Ay doguracagimiz varsa millet yüzünden geri gidiyor Annem gün icinde en az 4 defa ariyor veya Mesaj atiyor Bana ulasamincada milleti Ayaga kaldiriyor 🤣
Sareeslem16 Satilmis-eymen hakkımızda hayırlısı öyle ya da böyle dünyaya gelicekler Allahın izniyle ☺
Sareeslem16 Semazrl yaa Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah. Umarım siz de ben de buradaki tüm hamileler de suni sancıyla gerek kalmadan Bi avazda doğururuz 🤲☺️