Abcxyz kim sempatizan?, siz beni tanıyor musunuz ki hakkımda bu kadar konuşabiliyorsunuz? Gerçekler bunlar hanımefendi. Öyle mi açıp baktınız mı ibni zinanın kitaplarına lokman hekimlerin kitaplarına. Bebeğin gelişimi 40 hafta ama ana rahmine düştüğü günden itibaren. Daha regl ilk günü hespa alınarak yapılmıyor o kitapları biraz açıp okusanız bu bilgileri öğrenirsiniz. Ne yazik ki şuan kapitalist sistemin getirdiği kitaplar var tıp fakültelerinde ben bunu söylüyorum. Ve Türkiye de ki çoğu doktor ilimden uzak bir şekilde yetiştiriliyor. Ama ne var ki elin gavuru Türkiye de aaa çok riskli denilen şeyleri uyguluyor. Çünkü biz aslımızı reddeden bir sistem içerisinde yaşatılıyoruz. Bizim hacamat sülük tedavilerimizi kendi ülkemizde geri kafalılık olarak görürken o milletler bu işlemler için özel klinkler açıyor. Ben bunları kastediyorum. Ne yazık ki çoğu doktorun işine geliyor sezeryan yapmak peki fıtrata ne oldu