Benim de cumartesi günü 40im doluyor ve hiç bir hareketliliğim yok. Normal doğum istedim hep ama bu yolla gelecek gibi görünmüyor. Yarın randevum var ve ben kendim doktora bebeğimin sağlığı öncelikli olduğu için dile getiricem. Açılmam yoksa bebek alınsın diye. Çünkü onun sağlığı benden veya hiç bişeyden onemli değil… Bence siz de bebeğiniz için hangisi saglikliysa onu yapın, demekki o başka yolla gelmek istemiştir. Dünyaya gelmedi belki ama ilk gelişine bile o karar versin siz de saygı duyup ömür boyu onu sevin. Sağlıcakla büyütün inşallah şimdiden 🥰