Mom8 bayan risk olmadığını söylemiş. 40 tan sonra risk olabilir demiş. Bende bunu diyorum 40 tan sonrasını görmeden gerekli tahlilleri incelemeleri yapmadan neye göre olabilir diyo. Bu risk her zaman vardı ilk üç ayda da vardı. Hemen insanları sezeryana almak ne kadar doğru. Ortada sebep yokken şuan herşey yolundayken cuma gel ameliyat edelim. Dememiş ki cuma gel kontrol edelim iyiyse cumartesi yine gel pazar yine gel. Uğraşmak istemiyorlar çünkü. Ben yurtdışına sempati duymuyorum bu bir ikinci git orda yaşa gibi ukalaca konuşmalar sanki biz düşünemiyoruz bunları üçüncüsü de sezeryan sezar a ait bir doğum şekli gibi bişeydir Allaha ait doğum şekli varken sırf doktor uğraşmaktan korkuyor diye bundan mahrum kalmasın post sahibi. Oldu ki kalp atışı yavaşlar müdahale edilmelik duruma gelir o zaman doktor müdahale eder. Ama daha 40 haftalık demek bebeğin 40. Haftası demek değil ki. Bunları anlatmaya çalışıyorum.