Bir de hemşire beni “ağrı, şişlik, ateş olabilir ama iki üç güne geçer endişelenme, bunların hiçbirisi olmayadabilir” diye uyarmıştı aşıyı yaptiktan sonra. Ama bende tek bir sızı bile olmadı. Kişiden kişiye etkisi değişiyor sanırım. İkinci dozu yaptırdığımda da inşallah yine öyle ağrısız sızısız atlatırım.