Eliftekinkzk 14. Haftamda oldum , doktorum son kontrolümde sağlık ocağına git aşını yaptır dedi ve o gün tesadüfen ebe aradı çağırdı bir iki gün sonra gittim yaptılar . Doktorda yönlendirebiliyor yani. İlk iki gün arada ağrı yaptı, üçüncü gün acısı baya çöktü kıpırdatınca baya ağrıdı ama dayanılmayacak bişey değil