Eliftekinkzk ben 21 . haftadanda geç oldıumm unuttm cnki ama yaptılar yine 🤷🏼♀️bu arada hic ağrim olmadi baska yan etkimde olmadi iki dozuda oldum 3. doz da doğumdan sora dediler.. ilk soktuktan sora kolda ağırlık oldu ama belki 1-2 dk sürdü sürmedi sora geçti hemen.. herkesde tabi farklı etki ediyodur ama korkulcak bisey deglmis bende cok korkarak gitmiştim