Bende bu hissi yaşadım 😊 hamileliği öğrendiğim de kesin kız dedim bu ikinci gebeliğim bi oğlum var..o kadar emindim ki ismini bile koydum 😂 bide 14de bi doktor yüksek ihtimal kız dedi sonra ne mi oldu 16da kendi doktorum yüzde yüz erkek dedi 😂 ayrıntılı da da erkek dendi şimdi 24+4 erkek bebek bekliyorum 🤭 Rabbim herkesin gönlüne göre versin sağlıklı şekilde 💖