Benim ilk kızımda 7.aya kadar erkek demişti hemde 100%99aynı şekilde kız hissediyordum rabbim büyük bir ihtimalde tutar diyordum 8.ayda kız olduğunu öğrendim yattığım yerden fırlamıştım duyunca tabiki ikiside evlat ama ilk kızım olsun çok istiyordum rabbim çok büyük onun için hiçbişey zordeğil ol der ve olur herkezin gönlüne göre versin inş en başı sağlıklı olsunlarda