Beyzacm Sermec27 gereksiz yere kaldırmışlar.bazen iki kişi konuşur insan ne var bunda.neyse senin cinsiyet belli olmuş gönlüne oldu hayırlı olsun 🤲♥️
Sermec27 Aygul01 iyiyim canım bu aralar bir kulak agrısı bir makat catlağı aldı başını gidiyor rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲
Sermec27 Beyzacm evet canım cok şükür tekrardan oğlum olacakmış Allah nasıp ederse senln belli oldu mu 🥰
Sermec27 Aygul01 hamilelik iyi sükür canım 18+3 haftalık olduk Allah nasıp ederse 22 haftada detaylı ultrason var inşallah sorunsuz gecet bundan sonra 🤲
Beyzacm Sermec27 erkek dedi çok emin doktor 🙈sağlıklı hayırlı uğurlu evlat olsun kıyafet almıyorum ama bilio msn icimdeki hisden dolayı😇😇😇
Sermec27 Beyzacm hayırlısı olsun canım ben kız olsaydı da bir şey almayacaktım zaten rabbim kucagımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲 🥰
nur71 Cesrabkn bende de 14 de erkek ikincide kız 18 de tekrar erkek dedi başka doktora daha gittim erkek kesin olarak 😍bebeginnpozisyonuna birde doktora baglı