Eylul58 sezeryan doğumda karnını kesıyorlar kac dikiş atılıyor belli değil. Ayrıyeten hemen ayaklanıp rahat hareket edemıyorsun ama normal oyle degıl doğurunca rahatsın. Doktorlar bıle oncelık normal dogum dıyorlar
aylinsss canım korkulacak hiçbirşey yok. Kimsenin dediklerine kulak asma. Herkesın dogumu aynı olcak dıye bır kayde yok. Ben ilk doğumu normal yaptım. Dikişim de vardı. Bır hafta otururken zorlandım fakat sonrası hersey duzeldı. Normal doğum candır arkadaşlar. Zorlansanda sonunda pıt pıt cıkıverıyor. Sonra kolaylık.
bir kere aylin hanıma yazdığım yorumlar bunlar. Burada bir tane bebeğinle ilgilenemezsin cümlesi var mı iyi bak. İkincisi sezeryan doğumda iç katmandada dıs katmandada dikişin oluyor. Normal doğumdan daha fazla. Ben bunu bile getirmişim ama sizede hak veriyorum her insan okudugunu anlayamıyor